Bra helg :)

Har verkligen haft en bra helg denna helgen. Lugn och skön. Jobbade med Christer under fredagen för visukalen vilket gick toppen. När jag väl kom hem på kvällen var jag helt död och orkade inte lyfta ett finger, så det blev slappa och ta det lungt resterande kväll.

Och i lördags var det en stooor dag. Den började med träning följt med grillning som blev såååå gott. Vi grillade kött och åt potatissallad med massa annat gott till. Mummaaa !!! Sen var det det med spännande på hela kvällen. Nämligen Eurovision Song Contest :D !!! Vi satt helspända hela tiden under tävligens gång och gottade på massa under tiden. Men när röstningen startade så kunde vi nästan inte hålla undan vår spänning :P. Men men men, VI VANN :D !!! Loreen tog hel hela alltet med sin toppen låt Euphoria !!!! Känns så jäkla skoj att Sverige äntligen vann igen, det var ju 13 år sen sist så var på tiden. Och är så glad att vi vann med en sån BRA låt också :D! Är nästan helt i extas fortfarande. Ska göra allt för att få åka till Sthlm nästa år för att va med på finalen !!! Jag ska jag ska jag ska ! Go Loreen ;).

Idag har det varit lugna puckar med solande och sen lite mat. Vi tog även en promenad så att Christer kunde geochascha lite (eller hur det nu stavas) :P. Skönt var det iaf i det fiiina vädret. Hoppas inte att det blir sämre nu som vädret visar tyvärr :/. Aja nu ska jag snart lägga mig. Ha en fortsatt bra vecka nu.

Men måste även passa på att gratta två personer idag, först min lilla mamma på morsdag :) <3, och sen så vill jag gratta Josefina som fyller år idag och firar morsdag på samma dag :D! Grattis Jossan hoppas du haft en bra dag <3

Lördag:







Söndag:



Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Josefina

Åh, tack, tack! :D Jag hade en toppendag :D
Kramis

Svar: Va kul att höra hihi ^^ !!!

2012-06-25 @ 17:36:24
URL: http://josefinamorhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0