Snart så!

Det börjar ta sig med hemtentan. Går framåt iaf. Tror jag är klar med första frågan så nu är det bara på med andra bläiga frågan. Kämpa på Nathalie, kämpa på.
Känns nästan illa när jag pratar om mig själv i tredje person för att peppa mig själv :P. Aja, va gör man inte för att få lite energi. Va iaf skönt att lägga tentan åt sidan igår.

Idag känns det lite bättre att köra på den igen. Tog en promenad med Christer och Nichlas igår på över en timme, sen så var det pizza framför melodifestivalen, andra chanse. Charmen med tävlingen har verkligen droppat, inte alls lika bra som exempelvis förra året. Men men har min favvo iaf och hoppas hon vinner hela tävlingen.

Nu ska jag köra igång igen, önska mig lycka till.

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0