Hemtenta igen...

Då har vi åter en hemtenta att göra klart tills på måndag kväll. Usch va segt och jobbigt det är. Vill bara va klar med skolan så man slipper allt sånt här plugg.
Men nu till en rooooolig nyhet som vi i klassen fick veta i torsdags :D.....Vi ska åka till Ryssland 30 april till till 4 maj :D :D :D ! Blir en studieresa, men vi har inte fått veta så mkt vad vi ska göra men det kommer bli så jäkla nice att just vi fick chansen att resa. Först ska vi till St.Petersburg och sedan vidare till en mindra stad siom heter Novgorod.  Tacka Leffe som frågade oss om vi va intresserade!

Igår så tog jag med Sophia på lunch på Gustavsvik restaurang. Hade fått det som kompensation att få ta med en kompis på lunch :). Hon sa att hon ville följa med så det va riktigt skoj :). Riktigt gött med mat, men fy va mätta vi va sen :P. Inte konstigt om man käkade 2 omgångar mat och sen vaniljsås med paj xD! Va knappt hunrig på kvällen när jag kom hem asså. Tack iaf för sällskapet pluttan!

Nu blir det nog inget plugg idag, kommer ingen vart och nu orkar jag inte. Får ta mig i kragen imorgon istället och kämpa på...


St.Petersburg :)

Novgorod :) (Gammal medeltida stad, en av rysslands älndsta)


Ida Sophia Prinsessan Kakmonstret Nordlund ;)

Vaniljsås med paj xD !!!

Pyss Pyss..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv plutt! det var mkt gott!

haha jag åt inget mer innan klockan var typ 21 igår kväll. haha. :p men mmmmmm! ^^



och ja, ska bli så kul i ryssland! :)

2012-03-01 @ 20:11:08
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0