Rolig dag :)

Igår var det det en rolig dag. Första kom Alexandra som jag inte träffat sen i Frebruari och hälsade på. Vi satt och hinkade kaffe tsm med mamma. Alltid lika skoj att träffa henne :)! Sen vart det lite lugnt och sen på kvällen kom gullungen Sofie hit för att sova över efter jobbet! Hon kunde inte ta sig ner för jobb idag så hon fick sova över! Vi låg och pratade och lyssnade på folk och trafik utanför fönstret! Till slut somnade vi båda två. Hon skulle upp tiiidigt men jag gick med henne upp för att hålla henne lite sällskap innan hon cyklade till jobbet :)! Idag ska jag försöka ta det lugnt och läsa i min bok "Hypnotisören" :)! Ha en bra söndag allesammans! Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0