PaRfYm

Slö och go är jag nu men ände på bra humör. Va på stan idag tsm med Christer och Nichlas. Fick köpt mig en ny parfym, Puma Flowing. Det är verkligen en av mina favorit parfymer som återkommer med jämna mellanrum. Hittade även två andra som inte kostade allt för mkt men dom kommer jag köpa längre fram när man har råd. Den jag köpte idag kostade 299 men 50% rea plus att jag hade ju mitt presentkort från i julas som jag fick från mammsen :). Ett bra kap kan jag känna. Och imorgon klockan ett blir det frisören :D, ska klippa och färga håret. Sköööönt.




Vill ha dessa parfymer:

Replay - Jeans Spirit

Diesel - Fuel for life denim

Funderar på nån färg likt denna imorgon hos frisören :)


Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0