Solig dag i Bergshamra

Idag har det varit en helt fantastisk dag i Berghamra. Solen sken och snön låg vit och fin på marken och träden överallt. Tog det lugn i morses med lite frulle och en kopp kaffe. Sen bar det av in till city för att möta upp Isabella och Jenny för en liten shoppingtur. Börjad det hela med en fika på Vetekatten, ett super mysigt café mitt i city typ. sen blev det lite shopping iaf. Fick investerat en ny klocka, en ring, ett halsband och en ny maskara. Efter en stunds shopping blev vi hungriga igen så käkade lite mat på Kungshallen vid hötorget, mömma va gött asså.

Har sen grejat lite i syrrans lägenhet inför hennes hemkomst imorgon :D. Dammsög och diskade upp lite. Men nu blir det nog snart sängen, känner mig jätte trött. Och så ska jag ju upp ganska tidigt för att åka med på ett tolkuppdrag imorgon i en kyrka så det ska nog bli spännande att se hur det blir och fungerar. Hare gött nu...









Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Så det är i Bergshamra du bor under din Stockholm-vistelse? Ja, då bor du längs rätt tunnelbana-linje iallafall =)



Vetekatten ägs för övrigt av en gammal klasskamrat till mig. Mysigt ställe!



/Micke

2012-02-04 @ 23:54:40
Postat av: Nathalie

Jajjemensan där är jag nu :). Ja visst är den bra den linjen hehe! Asså säg till din kompis att det är ett super mysigt café !!!

2012-02-08 @ 18:07:32
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0