Looov

Skönt med lite lov just nu känner jag. Än så länge har det varit lugnt och skönt. Va hos pappa och Maria nu i helgen och nu är jag hos mamma i Vbg. Passa på att träffa alla när jag kan och har "råd". Längtar tills fredag då pengarna kommer :/.
Anki och lille Melwin kom hit idag så satt och snackade och drack kaffe :). Kul att ses när man kan liksom. Och sen måste jag klaga lite, blir så trött på mitt lock för örat. Vill bara att vaxproppen ska släppa. Får köra med lite mer med revaxör så kanske den släpper till slut, annars får väll vårdcentralen suga ut den :P. Får se vad som händer mer under lovet, nått skoj nog hända höppas jag. Aja ha en fortsatt bra dag...
Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har fått en tid imorgon för min vaxpropp, hoppas den försvinner av sig själv för dig. Det är inget roligt att behöva gå till doktorn :( Kram på dig och tack för senast

2012-02-23 @ 15:02:46
URL: http://annkatrins.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja hade tur att jag använde revaxör som gjorde att det va lätt att få ut den. Håller tummarna att det går/gick bra för dig :). Tack själv, va jätte mysigt! Kram!

2012-02-26 @ 13:25:48
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0