Skyddad

 
 
 
Nu har jag fått köpt skal och skyddsfilm till nya nallen :). Nu kommer den nog hålla sig hel längre än min iphone gjorde :P. Köpte ett lila skal som är ganska basic egentligen men det verkar bra och jag är nöjd. var iaf riktigt skönt idag när jag cyklade in till stan på min nya cykel :). Blev debutturen idag. Riktigt skön att cykla på så jag är super nöjd. Pappas sambo Maria har en likadan men röd så jag vet att den var skön att cykla på i och för sig, Känns skönt att ha en cykel som inte är en barncykel sedan tio år tillbaka :P. Var på tiden att jag skaffade en ny. Nu ska jag verkligen va rädd om den och ALLTID ha den i förrådet när jag inte ska ha den så den inte blir vandaliserad eller stulen! Nu ska jag greja lite mer här hemma och få lite mer iordning. Ha en bra måndag.
 
Bya biken, klassisk damcykel :)
 
Pyss Pyss...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0