Otur som vanligt..

Jag har verkligen otur när det gäller cyklar. Imorse när jag skulle till gymmet upptäcker jag att det va punka på nya cykeln !!! Trodde inte mina ögon när jag såg det. Tänkte att en ventil satt löst så kanske bara var det. Hämtade pumpen och började fylla på luft men ser då att rostig vätska kommer ut ur en spricka i däcket! Bara att ringa runt till olika cykelverkstäder och kolla vem som var billigast och som hade tid. Fick tag på en så vara bara att promenera dit med cykeln och lämna in den. Under tiden jag väntade på att den skulle lagas satt jag vid järnotrget och tog en glass in det soliga vädret så det var skönt iaf :). Tog bara ca en timme så det var skönt att det inte tog så lång tid. Nu är den iaf hel så nu hoppas jag att den nya däcken och slangarna ska hålla :) !
 
Sen så upptäckte jag att vi tydligen ska få postfack i trapphuset ist för i dörrarna som vi har nu, Antar att det är för att underlätta för brevbärarna :P. Kan va skönt och slippa få allt innanför dörren :). Aja det var allt för idag.
 
 
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0