Läger

Vi har ju nu vart på läger som vi brukar göra varje år med skolan vid skolstart. Vi åkte till samma ställe där vi va förra året, Hjälmargården i Läppe. Mysigt ställe med usikt över Hjälmaren. Där gjorde vi massa olika lekar och aktiviteter. Torsdagen, när vi kom dit, så hade vi i min klass tolkövningar med våran dövblinda lärare, shiiit va svårt det va men ack så roligt :). Sen hade vi fullt upp med lagtävlingar och klassvisa lekar som lagtävlingar där vi skulle lösa olika saker tsm. Åt gjorde vi en massa gånger. det var mat, kaffe, mat, kaffe och så vidare :P. Så mätt var man typ hela tiden vi va där. På torsdag kvällen satt jag Isabella, Linnea, Sophia och några fler och spelade TP. Vem vann? JAG  så klart ;).
Sen kom Isabella, som var master mind i hela kuppen, på att vi skulle toapappra en bil. Men vi kände inte igen någon så vi toapapprade en stuga där några från skolan sov. Haha älskade deras reaktion efter nån timme - "JÄVLA SKITUNGAR !!!" ;). Vi är verkligen busiga moahaha.
 
På  fredagen innan vi åkte hem kände jag mig inte alls i form, men tur att jag mår bättre idag :). Vi lekte iaf en lek med våra lärare där vi skulle gissa varandras favvo bok, låt, person man beundrar, godis :). sen när vi hade gissar varandras godis så fick vi våran egen favvo sort :D. Aja a en bra lördag :)...
 
 
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0