Seg uppdatering

Nu var det ett tag sen jag bloggade så får väll ta och uppdatera lite nu då! Har vart rätt så fullspäckad vecka må jag säga. Träna, skola mm. Fyllde ju år i onsdags och det blev den bästa födelsedagen på länge och på många sätt. Åt middag på Jensens Böffhouse ,eller hur det nu stavas, med klasskompisarna :). En super trevlig stund med mina vänner. Fin sång fick jag också ^^! och så gulliga som som är så fick jag fina pressenter också som smink från Make UpStore, Hudvård från Body Shop :).
Efter den trevliga middagn for jag hem och sen bar det över till Christer och Nichlas som bjöd på fick för att fira lilla mig :). Blev en Super god Napoleonbakelse :D. Dom är för goa de två pöjkarna som gör små men så underbara saker.
Så som sagt var det verkligen en toppen födelse dag :). Tack alla som förgyllde min dag <3 (INGA BILDER TYVÄRR :/)

Och idag då, jo då var det skola och sen volontärarbete på bokmässan här i Örebro. Jag var barn - och ungdomsvärd. Inget avancerat jobb direkt så det var sofft. Träffade lite olika författare, och bland dom var det Christer Fuglesang som vart i rymden som kom fram och hälsade på mig innan han skulle läsa ur sin barnbok somm han skrivit. Lite coolt :P. Satt även och tecknade manga som en grymt begåvad tjej lärde ut :). "Jobba" bara idag så nu har jag hela helgen på mig att slappa. Tat lugnt i helgen allesammans...


Christer Fuglesang

Min maga jag teckande :)

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0