Är det helg ? Jag vet inte längre

Jaha helgen äh här igen men det känns inte som helg. Massa att plugga men min motivation är borta, idag fick jag gjort lite i skolan iaf så en liiiiten bit på vägen. Känner även att det inte är nån ide att plugga idag när huvudet snurrar och skriker som Chewbacca och min lilla kropp ropar NEEEEEJ. Lika bra att köra påt imorgon och på söndag ist. Ska lämna in tre uppigifter tillsw på fredag nästa vecka, en kan dock bänta till rysslands resan är över. Men alla ska va klara för det. Aja ska försöka njuta av min kväll här hemma nu och samla energi. Pepp pepp pepp pepp....så nu har jag peppat mig själv inför kommande vecka :P. Aja ha en toppen fredag nu allesammans...

Chewbacca remake...


Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0