Shopping sugen

Siter här hemma och väntar på att jag ska hämta Evelina i stan efter hon är klar hos frisören! Och undertiden sitter jag och kollar runt på lite saker jag vill ha. Hittar en ett par saker på Eleven.se. Hittade bland annat en stor palett med ögonskuggor, en annan "ask" ögonskuggor, och en volum master från Björn Axen. I want i want i want i want. Men kommer nog inte bli av än på ett tag utan, det blir nog när man blir rik. Vilket jag tror är never dock. Aja önska kan man ju alltid göra !
Fredag nu igen då...Är skönt med helg iaf.




Pyss Pyss...










* Ingen ide, spelar ju ändå ingen roll. So why even try? Det är på precis det inte är nån ide att göra. Blä, palla, lacka ur... *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0