Oj oj oj oj säger jag bara!!!!

Shit va mitt huvud snurrar nu. är helt slut i huvudet ava llt skrivande till redovisningen imorgon! Inte klar tror jag men va fan kommer inte kunna projiera nått mer nu. Får bli som det blir. Har gjort 4 sidor redan så det är ju alltid nått. Min grupp får stötta mig i detta haha ;). Eller ja... vi får stötta varandra i denna "svåra tid"!
Klockan är nu tio redan och har la pluggat i 4 timmar nu i sträck typ. Så känner mig huvudsakligen nöjd med vad jag åstakommit idag. Bara jag inte får 7 år olycka och uppgiften skiter sig eftersom jag krossade en spegel i skolan idag xD !!!

Har även hämtat ut mitt gymkort idag också efter skolan. Så nu jävlar ska jag köra igång igen! Motivationen finns faktiskt där just nu. Så då är det ju bara att köra igång igen. I lajki lajk. Kommer köra på Njoy detta året. Kommer bli mkt bättre än Gustavsvik och slippa den tropiska hettan och olidliga luftfuktigheten. Kommer nog bli awesome!

Kom och tänka på en sak, tog prover på ett par tablettr på apoteket igår som man ska tugga på för att se om man har plack eller nått sånt i käften. Shiiit hela käften va ju rosa och tungan var inte normalfärgad om man säger så :P. Utan den var verkligen CHOCKROSA haha :P. Så jäkla snygg, och färgen satt kvar även i morses så skrubbade typ tungan när jag borstade tänderna. Inte illa att sätta lite färg i munnen :P. Aja kanske inte så intressant att vet om rosa piller från apoteket, men om ni inte har nått att göra så gå fårbi och ta en och pröva vettja :P. (GÅR DOCK INTE ATT LADDA UPP BIDLER IKVÄLL HÄR PÅ BLOGGEN !!!)

Ha det bra nu så ska jag försöka plugga om det går !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0