Inte en lugn stund...

Idag har den fanemig inte vart en lugn stund asså. Har verkligen hållt på hela dagen. Har ordnat papper och andra saker som legat runt om i lägenheten, städat hela lägenheten, ut med sopera, duschat och lagat mat. Ååh shitt va go maten blev måste jag bara tillägga. Lagade typ kyckling med brunsås och ris med ärtor. Smaklökarna dansade i munnen :P, nja inte riktigt men typ. Blev till och med 2 matlådor så nu har jag mat så det räcker ett par dagar. Men nu tror jag det blir att slappa på soffan resten av kvällen och mysa ner mig med en film och en filt tsm med lite tända ljus. Låter väll inte helt fel? Tycker inte jag iaf. Imorgon äre skola igen, och får hoppas på att det blir en lugn vecka nu. Ha de bra...



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0