...

Äter nu lite mat för att åka iväg till NjoY och köra zumba tsm med Isabella 19:00 :). Tredje gången som jag tränar denna veckan, nice asså och skönt. Vet dock inte om jag ska köra löpband efteråt som han "rekommenderade" eller om det räcker att jag cyklar hem? Får se vad jag orkar, slutar zumban 20:00 så får la se vad jag känner för!!!

Föresten, blev lite skraj när jag med bokstavligen 1 cm avstånd var nära att krocka med en bil idag hem från skolan ! Jag cyklar på cyklevägen med Sophia, ser bilen bromsa sen gasa för att komma över vägen, jag bromar in lite mer men då tvärnitar han så jag NÄSTAN smäller in i röva på bilen. Han ju nästan inte bromsa och sakta in men tack och lov för det. Ibland undrar jag varöfr inte folk tänker lite längre, självklart kan sånt hända men ändå. Måste ha lite uppsikt i trafiken !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0