...

Har man inget att göra, så får man ta sig nått att göra. Hade lite tråkigt nu på förmiddagen och kände att jag vill göra nått. Va gör jag? Jo sitter och prövar lite med smink. Dock inget avancerat men ändå lite annorlunda från vad jag brukar ha med ögonskuggor. Syns inte så mkt heller men va fan skoj att pröva, syns nog mer liv om man ser. Ska verkligen köpa fler ögonskuggor och bra sådana också så jag kan exprimentera lite mer! Det är riktigt skoj att pröva lite olika saker. Blev inspirerad av en blogg jag kollade in igår med en tjej som är makeupartist på Mac Cosmetics. Såååå duktig verkligen. Kolla in hennes blogg: http://hiilen.blogg.se/ !!! Kolla även in denna länken som det finns massa smink och annat att kolla på: http://kosmetikan.se/. Lite samma som eleven.se, men hon handlar tydligen där så det är nog good stuff. Ha en bra lördag allesammans nu...



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0