Fullspäckad helg

Ny skolvecka har nu börjat, orkar inte direkt men abra att bita ihop. I helgen var iaf Sofie här och hälsade på mig. Skoj var det. Under fredag mötte jag henne på stationen sen käkadce vi lunch på subway och sist paffade hem. På kvällen blev det bara att slappa i soffan och kolla på Idol då vi va helt slut båda två.

På lördagen var vi bortbjudna på inflyttningsfest hos Malin i klassen och hennes kille. Var rätt fullt upp innan vi kunde sticka dit. Duscha, sminka, hitta nån som hade en plattång då min gått sönder. Men tills slut kom vi iväg in till stan för att äta lite innan sen åkte vi dit och där var det ett antat människor :P. Skoj. Stannade väll hos Malin och Robert till 11 sen bar det av in till stan och Stalllycktan. Men jag och Sofie var tvugna att sticka strax efter tolv för att hinna med bussen hem igen. Väl där ser vi bussen och springer...va händer då, jo Nathalie faller med höööga klackar och smäller i knät i kullerstenar. Ja jag vet typiskt mig att vara klumpig. Men säg nått jag inte är ist.

Iaf så på söndagen var det att följa med Sofie till stationen sen hem och slappa gärnet. Blää va bakis och trött man blev frammåt eftermiddagen, inte alls skoj men det fick det fan va värt. Slappade på soffan som sagt hela dagen och sen tvättade jag mellan 15-18 för er som vill veta.
Bilder från kvällen:







Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0