Nu äre freedag, fredag hela dan...

Finally fredag igen, har verkligen längat efter denna dagen och nu är den här. Har shoppat lite idag också, en blazer som jag lääängtat efter! Plus att jag fick köpt tillbaka tröjan som gick sönder för halva priset för ville ju ha den, så det är jag nöjd med så. Dock hände en lite rolig sak när jag och Christer skulle gå till våra cyklar så ser vi en lapp som sitter helt random på Krämarhuset och där är det en ganska arg person/er som skäller ut en annan som tydligen har en hudvårdsverksamhet eller nått. Ganska kul att se hur de dampar loss de som skriver xD !

Och igår prövade jag att leka med plattången och lockade håret för att se hur bra den var till det, och den höll verkligen måttet :D. Är verkligen nöjd med mitt köp måste jag säga. Fick också ett ganska konsitigt sms igår, fatta nada alltså. Att få ett sms från okänd och att det stod message not found är ganska wierd. Aja nu ska jag ha helg iaf, och träning kommer det nog bli hoppas jag. Ha en bra helg allesammans.






Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Adam

Googlade o hittade din blogg angående messet du fått. Fick du reda på va de var nån gång? Ja fick samma precis nu!

Svar: Asså, ne jag fick tyvärr aldrig reda på vem vad som skrev det messet faktiskt! Jäkligt irriterande måste jag säga !

2012-08-25 @ 08:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0