Weird

Nått känns konsitgt, och kan inte sätta ord på det. Känns bara jobbigt utan att jag kan definera vad jag menar och det snurrar till det i huvudet för mig. Tänker väll för mycket och trycker ner mig själv. Men ska ju inte göra det, men är väll lättare sagt än gjort. Känner mig bara som en allmänt påfrestande, klumpig och irriterande person ibland. And yes i can sometimes vill inte bara känns så utan känna lite positivt också. Usch är bara så mycket som snurrar i huvudet just nu, kanske en tidig kväll och sen upp tidigt för en låååååång dag imorgon med vårat projekt i projekt veckan! Kanske blir skoj! Nu har lite av mina tankar kommit ut iaf, snacka om att vara tankspridd!

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tankar är ju inte lätt att bli av med... de bara finns där, tyvärr. Hoppas att du blir av med de jobbiga tankarna :)

kraaam <3

2011-05-09 @ 12:53:09
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack going! Ja inte lätt men tillslut försvinner dom :)!!!

KRAM <3

2011-05-13 @ 15:13:32
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0