Eurovision helg och Boda Borg

I helgen var man nere i Småland och hälsade på Josefina :D. Jag Christer och Nichlas hyrde bil och drog ner på lördag och hälsade på henne och hennes familj nere i lill Flahult. Inte lätt att hitta kan ajg säga, irrade runt där i skogen men till sist lyckades vi hitta ut och kom fram till vår destination :P. Blev massa härliga skratt efter en lång tid frånvaro från varandra. På tiden att vi alla träffades igen :). Blev att gilla och sen följt av Eurovision Song Contest, vilket resulterade i en mkt trevlig kväll får jag säga! På söndagen åkte vi alla fyra upp till Örebro igen och då blev det pizza och filme Trassel som jag inte kan få nog av. Just lov it. Hoppas ni vet om att ni betyder mycket, trots, alltså trots jag är klumpiga lilla jag :P. Ni är under bara vänner <3 !!!

Och idag hade vi friluftsdag i Karlskoga/Kalleskooga och va på Boda Borg. Shit va svårt det va med vissa banor men vi lyckades allt ändå. Vi va grymma jag, Christer, Nikki och Ida. Kommer nog ha lite träningsverk imorrn men va fan det är det värt. Skoj var det verkligen så om nån vill så kan vi göra åka dit igen :P.

Bilder från helgen:

Bilder från Boda Borg:

 

Hatar denna bebisen som va i spökhuset med sitt gråt och läskiga skratt :P

 


Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh boda borg! Det är ju så roligt där, men vissa banor är ju hur svåra som helst!

Skulle kunna göra om det hur många gånger som helst :D

2011-05-17 @ 21:05:34
URL: http://grebecka.blogg.se/
Postat av: Undraren

Hej, jag har några frågor!
Jag var på boda borg för typ några månader sen.
Men , Jag vågade mig inte in i spökhuset bara tittade lite in!
Här har jag frågorna!
1. Hur såg bäbisen ut, var den läskig för man ser lite suddigt på bilden du la upp!
2. Många av mina kompisar klarade spökhuset gjorde ni det?

3. Vissa säger att bebisen blir till en zombie om man rör sig är det sant?

4. Min kompis var på boda borg för ett år sen nu är det ju 2013 men iallafall hon sa att i spökhuset i tredje eller om det var andra rummet där bebisen ligger sa hon en massa saker hör här: hon sa att när man kommer in till rummet där bebisen ligger så är det också en kvinna där, som har klätt ut sig säger hon, hon säger även att man går som i en fängelse-cell och att mammans huvud blir avskäret och bebisen skriker och så säger hon att fall rör sig när bebisen är vaken så blir den en zombie med grön slämm i ansiktet och böjar går mot en.

5. Är bebisen full av blod

6. Var mumien öppen när ni var där?

7 Isåfall hur var banan?

8. Det var nog inget mer jag hoppas att du svarar på alla dessa frågor / Undraren

2013-10-05 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0