Grattis Josefina :D,Brandövning :P, Lagade brillor :)

Grattis bästaste Josefina på din födelse dag :D, synd att man inte kunde vara där och fira dig nu hade vart så skoj ^^! Kommer andra dagar som tur är !!! Hoppas iaf du får en toppen bra födelse dag och massa gott att äta med goa människor :)! Älskar dig och ett stort grattis och massa grattiskramar till dig från Örebro :D <3<3<3



Va brandövning i skolan idag, då fick vi först teoretisk genomgång. Jag och tre till fick i uppdrag att på 5 minuter springa genom skolan och se hur många pulversläckare, kolsyresläckare, skumsläckare och brandfiltar det fanns i skolan. Shit blev änna anfådd där ett tag :P. Sen var det dags att gå ut och då fick vi släcka med kolsyresläckare en gasolbrand i vatten, inte så svårt men kanske är annan sak på "riktig brand" som är dödlig. Sen skulle vi släcka en docka som bran med antingen en brandfilt, som man skulle täppa till från syre i skrevet på ;), eller en tidning. Det var inte lika lätt men inte så svårt ändå.







Fick lagat mina brillor idag också, dom hade paffat så lämnade bara in dom och gick en sväng på 15 min så hade hon bytt bådar och sen var dom som nya igen :). Snabbt och inget i betalt det gillar jag. Nu blire lunch sen heeeelg.



Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hihi! Taaack såå mkt! :) Jag älskar dig också! :)

2011-05-28 @ 10:45:16
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0