Bra helg

Har haft en lugn och skön helg kan man väll säga. Fredagen bestod av en lite fest med litte blandat folk. Lugnt och trevligt, var dock nykter på grund av pengabrist och inte nån större lust att dricka heller. Sen igår vart det grilla som gällde, muuuuums. Jag, Christer, Nichlas och Nikki stack till Hästhagen och grillade allt mellan himmel och jord. Kyckling, kött, majskolvar...ja en hel del. Gött vare kan jag säga också. Tyvärr var det lite kallt men va fan det är ju bara att bita ihop. Så länge man har trevligt så är det inget man behöver tänka på. Sen bilade vi iväg till Emelie i klassen coh förtsatte dricka litte där ist. Kom en hel del folk så blev lite mingel typ eller vad man nu kan säga det. Men andra ord har helgen vart helt OK faktiskt.

Idag har jag itne gjort många knop, bara suttit hemma och vart trött utan en speciell anledning och haft Förhäxad maraton för mig själv :P. Man fastnar lätt kan jag säga och går inte att sluta heller. I morgon är det skola igen, pepp ?  Nja...

Aja ha de bra. I know i´ll ty to!

Pyss Pyss...


Livet är bra underligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0