Nytt pass

Har hämtat ut mitt nya pass idag. Gick till polisen och hämtade det direkt efter skolan. På vägen tog jag mig en glass, sandwich närmare sagt ^^. Mumma. Iaf passen är fan inte den snyggaste identifieringen man har, bilden ser ut som ett förbrytarfoto. Men va fan man ska ju itne visa det varje dag som tur är. Nu är det klart iaf så nu är det bara att ut och resa...just det ja det ska jag ju!!!!

Nu blir det snart iväg på teater som vi skulle sett förra veckan typ. "Ingavar" heter den och handlar om IKEA och Ingvar Kamprard (eller hur han nu stavas). Orkar inte men kommer nog bli skoj eftersom våran röst och talvårds lärare Maria är med och spelar :).

Ha det bra, ciao!!!




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0