Blixtar och dunder !!!

Asså fy fan vilket jälva åskoväder det är idag, och det vill ju inte sluta heller :P! Tur att jag inte är så rädd för åska, men kan erkänna att idag har till och med jag vart lite rädd :/. Men har lugnat sig mkt nu som tur är så kan slappna av lite mer nu.

Har förövrigt vart hos tandläkaren idag för en vanlig undersökning. Gick väll bra, men ska dit igen 2 gånger i höst för vad hon trode skulle kräva en lagning och sen en gång till för borttagning av tandsten! Usch kommer ihåg sist jag tog bort tandsten !!!! INTE SKOJ !!!! Hoppas bara det inte gör lika ont som då, men går ju över så ska inte säga för mkt redan nu. Usch är helt slut i kroppen nu efter ett pass Zumba och sen en medelstor städning av lyan min. Så får bli duschen nu och sen slappa eller sova kanske är lika bra ;P. Ha en bra kväll allesammans och bli inte för rädda av oskan!



Denna låten vill jag lägga här på bloggen för min mamma som kanske behöver lite extra mycket kärlek och kramar nu <3<3<3 ÄLSKAR DIG MAMMA !!!


Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0