Liseberg

Va på Liseberg igår tsm med Christer, Nichlas, maggan, Lars och senare även Glenn :). Så trevligt har jag inte haft på ett litet tag. Skoj att träffa alla igen och bara kunna åka attraktioner och umgås. Åkte hang hai, jukebox, lisebergsbanan, kållorado, uppsvinget mfl :). men fy va blöt man blev av kållorado :O, har aldrig blivit så blöt utan har alltid klarat mig men inte denna gången. Alla blev verkligen pisseblöta. Men va fan det får man ju räkna med haha. Sen käkade vi ass god lunch på ett ställa vid entren. Alla käkade pizzabuffe, och shiit va gött det var. Höll på att smälla av :). Åkta inte hem allt för sent men han att åka lisebergsbanan ;). Och när jag och Nichlas står i kön ser vi bara hur dom håller upp två stora stjärnvinster :O. Snacka att dom har riktig röta :P, brukar väll inte hända två gånger på samma dag lisom :P. Åkte med dom till Alingsås så dom släppte av mig på vägen, sen fick jag även ett par chockladbitar att snaska på hehe. Tack allesammans för en super trevlig dag <3 Nu blir att åka till jobbet och jobab fram tills 21 ikväll, så ha en bra dag allesammans.





Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha ha ja det var roligt på liseberg!! jätteroligt att få träffa dig igen Nathalie, du är en frisk fläkt. Blöt blev vi allihopa när vi åkte Kållerado men det var det värt :) Kramis Maggan och Lars

2011-07-31 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0