Trasig...

Fy fan va trött är, ska snart kliva in i duschen sen sägen direkt!!! Helt slut. Inte min eftermiddag direkt. Efterskolan gick jag och träna i ungeför lite mer än en timme,men på vägen blev jag chockad. Min mobil har SPRUCKIGT i displayen !!!!! Ramlade lätt i golvet men var tydligen det som krävdes för att den skulle gå sönder. Så nu har man en mobil med sprucken skärm. Måttligt roligt, ska försöka lösa det och se hur det går med garanti och försäkring och allt sånt där. Måste få den lagad ju. Löser sig alltid.

Imorgon blir det iaf en "kort dag", har bara psykologi eftersom vi fått en uppgift av vår lärare så kan jobba hemma. Men blir nog att jag jobbar kvar och försöker få klart så många uppgifter som möjligt när jag väl har tid :).
Aja nu blir det iad duschen.



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0