Sunday an making the time go by

Söndag idag då, haft en ganska slow helg men har inte gjort speciellt mkt. Ganska skönt på ett sätt. Idag har jag iaf pluggat lite men sen så kände jag att jag behövde komma ut och inte bara sitta inne och plugga. Man måste ju liksom få en lite break ibland, elelr har jag fel. Så jag gick iaf ut på en lite promenix med kameran och fotade ltie smått och gott. Dock inte super bra bilder, får tänka på att jag fortfarande är i övnings stadiet :P. Men blev ändå ganska nöjd med vissa bilder :). (Har också försökt redigera dom lite)










REMEMBER NOT A PRO WHO MADE THEESE :P !!!

Pyss pyss...

Kommentarer
Postat av: Anette Widenberg

Du har blivit jätte duktig på att fota tycker jag =o))

Du har ju inte hållt på så länge så du ska vara jätte nöjd mitt <3. Kram Mamsen

2011-02-06 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0