Rörd!

Idag i skolan var den en lite sentimental dag :P. Vi fick i uppgift att skriva tre saker som man var bra på och tre saker som man behövde utveckla, till sist skulle man skriva tre saker om en annan person. Inte så svårt :). När jag läste upp vad som Isabella skrev om mig blev jag rörd: * Tydligt i sitt teckenspråk, fint teckenspråk * Ödmjuk * Gör fenomenala redovisningar. Blev superrörd när jag läste upp detta. Inte alls van att höra saker man är på eller hur man är som person. Kändes så skoj så jag började gråta. Inte det jag gör i skolan direkt. Kändes bara så skönt att få glad och positiv respons från gruppen. Kände mig lite uppskattad och som att folk ser positiva saker i mig :). Tack Bella för kommentarerna ^^! Värmde oerhört mkt. Man borde visa det mer till folk i sin omgivning så att dom kan må bra och få glad respons som jag fick idag :).
All respons som alla fick var verkligen träffande och positiv!

Ha en bra fredag och helg...



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0