Gillart inte, gillart inte alls !!!

Ne nu får det fan va nog. Pallar inte mer asså, det står mig rent ut av ändå upp i halsen. Snön kan du inte bara försvinna nu !!! Okej det kan va mysigt med snö men inte när det håller i sig i nästan halva året, då känns det mindre roligt. Bara idag har det kommit unge fär 10 cm kanske. Inte mätt snödjupet direkt. Men men bara det är vår och snöritt tills jag fyller i april får man väll vara glad :P.

Hade iaf bara en lektion idag, psykoligo, var lite segt men tog mig igenom den :P. Efter det var det lite små pluggande på egenhand eftersom våran lärare jobbade hemmifrån. Nu blir det inte mkt. Plugga orkar jag fan inte göra. Idag har min motivation vart i bott så känner att jag kommer inte få gjort nått idag ändå.

Pratat med Länsförsäkringar om min mobil som pajjade igår och får pengar från försäkringen men dock betala självrisken själv. Men det kan jag leva med om jag får en ny telefon. Dom sa det att det är värt att köpa en ny för att det kostar massor att laga den ändå och blir inte lika bra som fabriksny vara. Hon rekomenderade det och jag tog erbjudandet efter som jag bara betalar självrisken som sagt. Aja hare gött...



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0