Pride 2011

Kom tillbaka till Alingsås idag efter att ha ett par lyckade dagar med Christer och Nichlas i Stockholm och pride. På torsdagen var det schagerkvällen och då kom det massa artister som Anna Bok, Arja Saijoma, Kate Ryan, D´nasch mfl. Lite tråkigt att det inte kom så många från årets melodi och eurovision tävlingar. Men ska inte klaga, är nöjd ändå :). Många artiset som jag velat se och fick se så :)

Fredagen blev det bio, då följde Christers kompis Robin med. Riktigt trevlig kille få jag säga. Kollade på sista Harry Potter filmen, Shiiit va bra det var, fick nästan tårar i ögonen så bra var den. Tråkigt att det inte kommer fler dock.

Lördagen var vi och kollade på prideparaden, skulle gått med med stanande och fotade ist. Massa roliga och lite chockerande outfits men diggar det skarpt. Sen på kvällen drog vi till pridepark i Kungsträdgården där jag blev fotade med Danny :D:D:D:D !!!! För att sumera dessa dagar så har dom vart toppen :) <3




Har massa bilder till men dessa räcker nog tror jag för att visa dagarna i storstdaden :)

 

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0