Våren är här nu...äntligen

Efter en låååång vinter har jag äntligen sett RIKTIGA vårtecken och inte bara lite sol och lite varmare väder. Utan idag såg jag också snödroppar som poppat upp ur marken och vill njuta av våren som nu äntligen är här! Lovley säger jag bara. Känns skönt att man slipper gå med massa tjocka kläder på dig och frysa tårna av sig.

En helt annan sak som är på tal om lingon och lyktstolpar :P....jag tog provtabletter på Maxi härom dagen när jag och Nichlas var där. Det är speciella tabletter som man kan se om man borstat tänderna noga. Blir bara helt blå i käften efter och sen blir tungan rosa/lila/blå xD !!! Aja dock inte mkt lila/blått på tänderna så jag är nog ganska noga med mina bissingar ;)! Ha en toppen kväll nu, för nu blir det lite slappa och CSI på femman!

 

 


Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Josefina

HAHA! Sånna tabletter fick jag av tandläkaren, när jag var liten ^^ Jag tycker du ska gå runt så, med blålila tunga ;) Riktigt läckert! ;)

Kramis

2011-04-05 @ 09:03:44
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha ja eller hur josefina ;), så jäkla hett ^^ !!!!!

2011-04-15 @ 22:14:01
URL: http://nejthaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0