Time gos by so fast

Ibland vet jag fan itne vart tiden tar vägen. Redan ny vecka och skola igen efter helgen. Helgen gick båda snabbt och långsamt denna helgen. Var hemma hos pappa min i Alingsås och hälsade på hos han och Maria. Han skulle ha kalas denna helgen då han fyller år imrogon (tisdag).
Sen igår kväll bar det hemmåt igen till Örebro, var väll hemma 21:00 ungefär.

Så sen idag var det skola igen, och det var som alla andra dagar fullt med uppgifter och massa flams som alltid :P.
Efter skolan fixade jag mitt gymkort på Gustavsvik så nu är det bara att köra igång med att träna igen. Ska faktiskt säga att det ska bli skoj att komma igång igen. Sen cyklade jag och Christer in till stan och shoppade lite granna. Jag fick mig införskaffat 2 koftor från Vero Moda, samt ett par nya jeans :). Feels good.

Nu blir det bara att slappa och tat lugnt.
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0