Ops, my bad !!!

Jag undrar ibland vad man ska göra. Ibland blir allt bara fel, men vet inte varför. Känner mig väll inte alltid på topp men va kan man göra åt det. Inget tyvärr, det får gå över av sig själv . Ibland känner man sig nere och det är som det är. Men ibland blir det bara fel och man säger eller gör saker som misstolkas och gör så att man inte mår bättre. Vill bara göra rätt men tryvärr så går inte det hela tiden. Hoppas att det löser sig och att man kan sluta vara så som man är hela tiden. Hoppas bara att allt blir bra igen och att man blir förlåten för sina misstag.
Är väll tyvärr en osäker människa ibland på grund av allt som hänr sen man var LITEN och mkt annat som man tyvärr har att tänka på nu, och ja det kan man ändra på, men svårt som fan. Gör mitt bästa hoppas folk vet det och att jag bryr mig om dom !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: J

Jag vet inte vad allt detta handlar om vännen men en sak vet jag att folk omkring en, om de gillar en för den man verkligen är, då accepterar de en. Dock är det skillnad om man verkligen har en egenskap som sårar folk och gör dem arga, annars så kan inte alla älska alla. [v]



Kram <3

2010-09-19 @ 20:52:32
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0