Läger!

Nu har man vart hemma från skolan idag då jag inte mått så super bra. Men det ska det snart bli ändring på ska ni veta. Så idag har jag inte gjort nått typ bara slappat, skönt att få vila upp sig en dag. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, men känns som att jag kanske skulle orka det nu iaf :). Morgondagen får avgöra mitt beslut.

Tänkte också lägga upp lite bilder från när vi va på läger i Ånnaboda med skolan. Det var riktigt skoj kan jag medela med massa olika lekar och aktiviteter. Dock var inte sängarna så bekväma, det var verkligen de smalaste sängarna jag sovit i tror jag xD! Delade iaf stuga tsm med Christer, Malin, Evelina och Josefin. Ett trevligt lite gäng må jag säga! Somnade dock ganska sent så på morgonen var man gött seg, men det var ju självklart självförvållat.










Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0