Snart blir man biff ;)

Shit kroppen känns verkligen mör nu, får se hur mkt träningsverk jag har imorgon i armar och mage :P! Efter skolan idag så stack jag, Malin, Sara och Jessica till Gustavsvik och tränade. Blev ett pass på ca 1 timme och 45 minuter. jag är verkligen stolt över mig själv. Jag, Malin och Jessica puschade och peppade varanra rejält idag med hantlar, skivstång, bänkpress och magövningar. Klarar faktiskt mer än vad jag trodde. Det känns speciellt skönt att ha nån som kan peppa en och ge en lite extra motivastion :). Så nu är det bestämt att på fredag så blir det badmington tsm med M och J, skoj med omväxling ^^!



Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: J

Det var supeerhärligt :D

2010-10-21 @ 19:14:22
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0