Bra helg :)

Denna helgen har vart bra kan jag säga, lugn men ändå gjort en hel del. I fredags fick jag besök tills på lördagen. Det blev en lugn kväll med tacos, film och massa prat. Riktigt mys får jag säga.
Sen i lördags träffade jag Eckis :D. Åkte hem till henne i Brickebacken och umgicks sen drog vi till Sköllersta där hon kommer från sen så åkte vi till hennes kompis och spelade fler omgångar yatsy och kort. Kollade även på Hjälp, fan va sjukt program asså men sjukt roligt.
var dock hemma 04:30 :P, så kom inte i säng fören strax efterr 5 så var lite mör i morse.

Idag har i och för sig vart en lugn dag med tvätt, matlagning och bara allmänt slappande. Precis som en söndag ska vara. Snart är det la sängen som gäller, ska ju upp te skolan imorgon så måste va lite pigg :).

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0