Looov

Nu har jag haft lov i en vecka typ. Har vart så skööönt att inte ha nått speciellt som man måste göra utan man kan bara tat lugnt och slappa. Åkte hem till mamma förra fredagen och stannade tills igår fredag. Har inte gjort mkt men ändå har jag gjort lite. Mest har jag bara vart hemma och slappat men så har man kollat på idol med mamma och Sofie.
Sen på lördagen så var det oktobermarknad i Vbg så blev en tur med mamma så jag köpte massa godis och 14 par strumpor för 100 kr så nu har man det så man klarar sig ett tag iaf. Vi mötte också upp Alexandra och hennes lille parvell Malcom :D. Snacka om en liten sötnöt han e asså. Såg ut som Gene Simmons med sin låååånga tunga som viftade! . Har blivit många bebisar under lovet, första Malcom som sagt sen så kom mammas kompis förbi med hennes lille som som också var en lite sötis :). Så har matast och gosat med massa bebisar under lovet och det är inget fel med det då dom är så söta :D.

LITE BILDER FRÅN MITT LOV:

Malcom :)

Liam :)

Päshunden Wilma :P

Mmmmm Marabou ;)

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0