STIRRAREN

Ganska nyss hem kommen från att ha kollat på teatern "Stirraren" med klassen. Får väll säga att den var bra, men ganska udda hehe. Han skrev och hoppade runt största delen av framträdandet men sånt går väll hem hos vissa :P.

Hoppas förövrigt att min lilla energi som jag saknar så kommer tillbaka snart. Känner mig verkligen trött och utmattad i kroppen. Känns inte som man hinner med nått, eller inte det som man vill eller måste göra i alla fall. Får försöka komma igång med träningen yttligare ett steg så kanske man får mer energi och mer pepp i sin vardag. Eller va säger ni, kan det stämma? "Jobbigt va, hahaha" (Citat från djävulen i ballar av stål haha som vi i klassen börjar köra med)

Nu kollade jag precis klart på Svenska Hollywood fruar, och Maria Montazami äger verkligen :D !!!

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0