Weekend again

Nu är det helge igen och man jobbar inte denna helgen som tur är! Har gått brevid på jobbet nu i 3 dagar, tisdag-torsdag. Har gått bra faktiskt, men det känns att man inte är van att jobba xD. Börjar iaf på riktigt på måndag 07:00 :O.  Men innan det bär det av tillbaka till Vänersborg över helgen, och sen så följer mamma och morfar med upp i ett par dagar. Så nu slipper jag betala biljett hem, eftersom det inte ens fanns biljetter kvar. fast blir nog jag som kör,. Måste ju passa på när man får chansen.

Saknar för övrigt alla goingar som åkt hem. Känns så oerhört tomt, men tiden går kanske fort och snart är det dags för. Jag ska nog lyckas hitta på nått som fördriver tiden mellan arbetspassen.
Kommer väll inte alltid vara ensam i stan. Antingen komme jag väll att åka hem eller försöka locka hit nån kanske :P.
Nu ska jag packa för att åka hem imorgon, ha det great !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0