I am totally exhausted

Wooooh är helt slut kan jag meddela. Har vart på förflyttningskurs HELA dagen, från 08:00-15:30. De mesta visste jag eller kände igen, men det är ju alltid bra med lite repetion faktiskt. Sen när man kom hem så bestämde jag mig för att ta vara på solen så satte mig nere på gården även idag. Nu har man fått färg iaf kan jag meddela haha xD !!! Aja det är väll det som är meningen med att sitta i solen, eller? Nu återstår det att se vad som händer denna fredagkväll. Men jag antar att det inte blir mycket alls. Ska kanske ta och läsa ut boken "Om jag kunde drömma" :D.

Köpte förövrigt nya solbrillor idag ;)


Ha en mysig kväll

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Linn

snacka om att vara lika, tänka lika utan att veta de o vara syskon! :P köpte precis sånna förra helgen! ur&penn eller hur? ;)

2010-06-05 @ 22:09:16
URL: http://linnsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0