Back to vardagen

Då är man åter tillbaka i skolan och till vardagen efter två dagar i Stockholm med skolan (Grupp 1 och Grupp 2). Hade förövrigt en trevlig vistelse med massa studiebesök och vandring runt om i stan. Vi var på massa olika ställer och vandrade. Det började med Riksdagen, följt av Manilla skolan (vilket besöket sööög fett) sen på tisdagen åkte vi till Vasamuseét och blev guidade. På Vasa museét var det faktiskt lite små roligt, dock lite segt. Det sista vi gjorde innan vi åkte tillbaka till Örebro var att få en rundvandring på Alvikskolan där en av våra lärade gick i skolan. Det studioebesöket var MYCKET bättre än det på Manillaskolan.

Men nu är man hemma igen, men vill inte det utan vill till mitt hem hem där man känner att man hör hemma. Men vart är egentligen det. Finns det någon som kan svara mig på det? Känns inte rätt längre, och då menar jag allt. Snart kommer man bort ett par dagar. Ja ja säger jag bara !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0