Hard work work !!!

Snacka om en seg dag. Har verkligen kört hårt på jobbet och sprungit fram och tillbaka fram och tillbaka hela dagen. Är det bar för att jag är så bäst och så snabb på att jobba haha :P. Aja denna arbetsdag är slut nu iaf men imorgon är det påt igen. Hoppas helgen går snabbt iaf.

Kom på en sån ledsam sak som jag såg igår när jag parkerade cykeln hemma. Jag tittade ner och ser en lite söt mus. Först trodde jag att den inte rörde sig så mkt för den var rädd. Men sen såg jag att den lille stackaren var lam på bakbenen så den hasade sig fram på sina små framben. Tyckte så synd om de, tror nog jag är en djurälskare. Och idag tyvärr, så hade den lille dött. Kanske bättre det än att den lever och är skadad.

Nu blir det nog bara att ta det lugnt och slappa innan sängen kallar för mer jobb imorgon. Men inget bra på tv är det heller så känns som om kväller vart seeeeg. Vill inte sova riktigt än eller. Ha en nice kväll...

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0