Pizza e gött :P !!!

Hej hopp gummi snopp...här sitter man hemma och halvsover typ haha. Har hållt på att tvättat idag men som tur är så hade jag nästan ingen tvätt så då erbjöd jag Christer att ta med tvätt om han behövde nått. Så fick sällskap denna gången jag tvättade vilket var mycket trevligt :). Är fortfarande mätt efter att ha smällt i mig nästan en hel pizza tsm med Christer :). Vi orkade inte gå ut och köpa pizza så vi gick in på onlinepizza.se och beställde en så dom kom hem med dom till dörren hahaha. Sen hade jag beställt en coca cola men fick vi det, nej utan vi fick en fanta. Men det är ju gott det också som tur är. Smaskens var det iaf men mätt blir man.







DAGENS NAMN:

Felix kommer från latinet och har tolkats "den lycklige". Det finns i dag cirka 10.800 som heter Felix varav ungefär 8.700 kallas så.

Felicia är den kvinnliga namnformen av Felix. Namnet har sitt ursprung i latinet och har tolkats "den lyckliga". Det finns i dag cirka 17.400 som heter Felicia, av dessa har omkring 11.000 det som tilltalsnamn.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0