Fredag :)

Fredag igen nu då, gud så skönt det känns :). Denna veckan har verkligen gått oerhört fort. Vet snart inte hur man ska hinna med allt om tiden ska rusa så som den göra :P !!! Idag så firade vi Isabella och Daniel si våran klass som fyllde år, 20 repsektiva 26, och det bjöds på sång, tårta och massa gratulationer till dom båda :D. Hoppas dom får en bra fördelse dag. GRATTIS till er :D.

Efter skolan så drog jag, Isabella, Christer, Josefina och Lisa till Subway och käkade. Kanske inte så nyttig mat men det är ju så gott hehe. Man lever ju bara en gång så man får ju unna sig nått sånt någon gånt. Ska väll snart iväg till Ica Maxi och handla lite, men vad vet jag inte riktigt än men kommer nog hitta vad jag säker när jag väl har kommit dit :).

DAGENS NAMN:

Laura kommer från italienskan och är en kortform av det latinska namnet Laurentia. Det i sin tur är den feminina varianten av Laurentius som har betydelsen "den lagerkrönte". Det finns i dag cirka 3.400 kvinnor som heter Laura.

Lorentz är den tyska formen av latinets Laurentius, som betyder "den lagerkrönte". Det finns i dag cirka 1.500 som heter Lorentz.



Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0