:)

Hej hopp ännu en dag är kommen till denna kalla och soliga värld, iaf här i örebro :P. Sitter och njuter av min kopp kaffe medans jag kollar ut genom förnstret och ser all den vita snön som ligger täckt överallt. Känner mig glad idag och på bra humör, även fast jag kom i säng strax innan 4 i natt eller i morse kanske man kan säga haha. Aja är iaf inte speciellt trött och ska väll dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i duschen :).
Ha en super härlig dag..

DAGENS NAMN !!!

Gunnar är ett gammalt fornnordiskt namn där förleden "gun" har betydelsen "strid" och efterleden betyder "krigare". Det finns i dag cirka 120.300 som heter Gunnar, varav omkring 21.300 kallas så.

Gunder är den danska formen av Gunnar. Det finns omkring 800 som heter Gunder, av dessa har cirka 200 det som tilltalsnamn.

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilken fin header!!! (Y) :D

2010-01-09 @ 15:00:49
URL: http://saraay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0