Skola imorgon igen då.

Då är en vecka lov slut, tycker det har gått sakta men ändå så jävla fort. Jag kan inte säga att jag direkt känner mig utvilad. Men får försöka ta det till helgen som kommer ist. Och prov har man imorgon som jag skrívit om innan, USCH vill verkligen inte. Det får gå som det går och jag tror inte jag är ensam om att känna så?!
Imorgon är det som sagt första dagen i skolan och hoppas innerligen att den går fort. Orka med måndagar. Fast vi ska ju ut sen alla i klassen och fira Sara J som fyller 20 imorgon 1 Maj :D. Skoj att gå ut och äta flera stycken och göra något som bryter mönstret i ens vardag. Skoj ska det iaf bli. Sov gött på er alla.

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: erica - eeckis

hahaha 1 maj!!!????? pucko där

2010-03-01 @ 04:55:48
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0