Plugga, handla, tvätta och laga mat.

Precis varit på Ica Maxi med Christer och handlar massa mat igen. Dock inte lika mkt som sist hehe.Håller även på att tvätta just nu. Fick som tur vara börja lite tidigare för kvinnan som hade innan mig, snällt :). När jag är klar med tvätten ska jag bort till Christer och laga tacos till middag, mimms fillibabba :D. !!! Är svinhungrig nu men får vänta lite till men jag tror att jag klarar mig.

Tänker för övrigt mkt på provet som vi ska ha imorgon i sammhällskunskapen. Men jag skiter ärligt talat i det och även i våran lärare som jag ärligt talat kan säg att jag INTE gillar !!! Hon är som hon är, men önskar verkligen om att vi kunde få nån annan lärare som man kan lära sig nått av. Inte skoj att känna varje måndag att man inte lär sig nått, så det är väll bara att bita i det sura äpplet och avvakta lite . !!!

Tyckte för övrigt att nästan alla bidragen sög igår på Melodifestivalen. Fast bäst var Sibel och Anna Bergendal. Men annars gillade jag inte nån speciellt mkt.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0