Monday...

Måndag idag och dagen har väll gått ganska fort men denna dagen har inte direkt varit på min sida, iaf inte sista halvan på skoldagen. Började nästan tjaffsa med en av lärarna som jag verkligen inte klarar av och hon har nog märkt det. Men kan fan inte stå ut med hur mkt skit från en patetisk person. Och är säkert inte bara jag som känner så?

Aja men resten av dagen har varit bra, då jag hamnade hos Chreister och han lagade smaskig mat Och sen blev det lite läxläsning följt av musik och till sist egen inspelning av ett klipp på youtube :P. Kan säga att man skrattade efter man gjort vår egen version :P. Klippet kommer här nedan:




Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0