Slow day

Usch va denna dagen har vart seeeeg och jobbig. Inte för att den varit jobbig fysisk, men har vart helt död hela dagen och inte orkar göra nått alls tyvärr :/. Hade vart skoj men min energi var helt borta när man mer eller mindra landade på soffan efter hemkomst. Funderar skarpt på att snart lägga mig, fastän klockan bara är 21:40. Men är man trött så är man. Börjar halv 2 imorgon så det är skönt iaf med lite sovmorgon :).

Kom på att jag glömde ladda upp en bild från lisebergsresan. Jag och Christer var bara tvungen att ta kort på den för Josefinas skull ^^. Hade vart så skoj om du också vart med Josefina :D, men får bli nästa gång tycker jag.
Natti natti.


(Lill-Bajs xD)


Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha, tack för den ;) Jag hade gärna varit med er på Liseberg, men ja, det får vi ta en annan gång :)

2010-08-16 @ 22:19:43
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/
Postat av: maggan

MEN de e ju LILLE-BABS

2010-08-17 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0